Національні збори м. Київ

  • Печать

Терміни та сутності

1. Інститут координаторів у розрізі м.Київ – ініціативна незалежна структура методологічного, технологічного, організаційного та іншого забезпечення процесу самоорганізації населення в рамках Національних зборів.

2. Координатор району – людина що технічно та організаційно супроводжує процес самоорганізації населення району, забезпечує правдивість процесу, визначається координатором Національних зборів України (входить до інституту національних зборів)

 

3. Ініціатор – людина що ознайомилась з інформацією про Національні збори та почала процес залучення підтримки себе жителями території.

4. Довірений – людина що пройшла реєстрацію у координатора відповідного району письмово заручившись у спеціальній формі підтримкою 9 осіб (окрім себе), що проживають разом на ділянці території (з 1000 жителів), автоматизовано визначеної ІТ-системою спираючись на існуючий виборчий поділ, встановлений чинним законодавством.

5. Обраний – представник від 1000 жителів ділянки території м.Киїів на Національні збори відповідного рівня.

6. Староста – людина уповноважена жителями певної території (громади) забезпечувати інтереси цієї громади.

7. ІТ забезпечення Національних зборів – програмний комплекс що забезпечує можливості обліку, візуалізації, комунікації, пошуку, та інших форм взаємодії між учасниками процесу Національних зборів.

Інститут координаторів Національних зборів у м.Київ

Структура

  1. Координатор Національних зборів
  2. Координатор м.Київ
  3. Координаторів 10 районів м. Київ – 10 осіб, кожна з яких має помічників
    1. Секретар
    2. Помічник по ІТ

РОЗГОРТАННЯ:

Етап№1 - Підготовчий

I. Формування організаційної структури координаторів

  1. Визначення Координатором Національних зборів України 10 координаторів у 10 районах м.Київ
  2. Формування офісів координаторів (помічники по ІТ, діловодству та комунікаціям)

II. Запуск допоміжного ІТ забезпечення Національних зборів (CRM-системи для координаторів)

  1. База з розбивкою території міста на ділянки по 1000 жителів та 10 районів.
  2. База ініціаторів із відповіднми статусами, рекомендантами, атрибутами.
  3. Функції: перевірки приналежності людини до ділянки території міста, перевірка дуюлювання рекомендацій, інших атрибутів.

III. Запуск публічного інтернет-порталу Національних зборів

  1. Інтерактивна карта м.Київ розбита на райони та ділянки по 1000 жителів
  2. Публічні реєстри координаторів ініціаторів, обраних із можливістю зв’язатися (у т.ч. онлайн)
  3. Генератор документів (оголошення, проекти договорів, заяв тощо)
  4. Онлайн форма заявки на відкликання рекомендації
  5. Майданчик публічної комунікації рекомендантів із рекомендованими за модерації відповідних координаторів.
  6. Майданчики комунікації Довірених, та Обраних різних рівнів.

Етап№2 – Медійний (наскрізний, постійний процес)

IV. Розгортання широкої медіа-кампанія щодо Національних зборів міста, інформування про можливості та стимулювання самоорганізації населення.

Етап№3 – Базова самоорганізація

V. Поява активних громадян – Ініціаторів, які ознайомилися на порталі Національних зборів з інформацією, визначили на інтерактивній карті свою територію з 1000 мешканців та почали збір підписів на власну підтримку за спеціальною формою серед 9 знайомих – жителі своєї території.

VI. Прийом заявок від Ініціаторів та реєстрація Координаторами районів Довірених з числа ініціаторів .

VII. Створення та реєстрація у Координатора відповідного району комунікаційних інтернет-майданчиків для Довірених в рамках кожної ділянки території з 1000-чі жителів.

VIII. Паралельна самоорганізація громадян – створення територіальних громад за підтримки людей що бажають бути Ораними від своєї території.

IX. Підписання жителями новостворених територіальних громад спеціальних договорів з Обраним від свої громади.

X. Реєстрація координатором Обраних від кожної громади в рамках кожної території з однією 1000 жителів.

XI. Підписання Координаторами районів договорів з Довіреними та Обраними щодо організаційних питань участі в процесі Національних зборів

XII. Сприяння координаторами районів у взаємодії Довірених та Обраних від громад, задля узгодженого визначення ними Обраних від кожної території з 1000 жителів.

XIII. Уразі нездатності Довіреними та Обраними певної ділянки самостійно визначити консолідованого Обраного на Національні збори району. Координатор, відповідно до договору самостійно робить обґрунтований неупереджений публічний вибір, спираючись на усю інформацією надану учасниками та спираючись на власні дослідження.

XIV. Створення комунікаційних майданчиків для Обраних кожного району.

  1. Вироблення Обраними планів дій щодо розвитку районів.

XV. Кожен Обраний може бути відкликаний за наявності заяв більше ніж від 30% жителів території, або 30% жителів територіальної громади, які підписали договір з Обраним, або за рішенням Національних зборів відповідного району. Заяви подаються Координатору відповідного району.

Етап№ 4 – Національні збори районів м. Київ

XVI. Проведення Національних зборів районів.

  1. Визначення Обраними району Обраного на Національні збори міста
  2. Визначення Обраними району Старости району.
  3. Вирішення інших питань стосовно життя районів.

XVII. Створення комунікаційного майданчику для Обраних районів та Старост районів

  1. Вироблення проектів рішень на Національні збори міста.
  2. Вироблення плану дій та організаційних планів розвитку міста, районів міста, тощо.

II. Кожен обраний може бути відкликаний за наявності заяв більше ніж від 30% жителів відповідного району, або 30% жителів територіальної громади, які підписали договір з Обраним, або за рішенням Національних зборів відповідного району що делегував обраного, або міста. Заяви подаються Координатору Національних зборів.

Етап№ 4.1 – Заснування територіальних громад районів (паралельний процес)

XVIII. Початок підписання Старостами районів договорів з жителями району – створення територіальних громад районів.

Етап№ 5 – Національні збори м. Київ

XIX. Проведення Національних зборів м. Київ за участі Обраних від районів, Старост районів та Координаторів районів (без права голосу, але з колективним правом вето)

  1. Визначення Старости міста
  2. Визначення Обраних на Національні збори України
  3. Прийняття організаційних рішень

XX. Кожен обраний може бути відкликаний за наявності заяв більше ніж від 30% жителів міста, або 30% жителів територіальної громади, які підписали договір з Обраним, або за рішенням Національних зборів міста. Заяви подаються Координатору Національних зборів.

Етап№ 5.1 – Заснування територіальної громади м. Київ (паралельний процес)

XXI. Підписання жителями міста договору зі Старостою міста – формування територіальної громади міста

 

РЕЗУЛЬТАТИ:

1. Визначення представників території міста (Обраних) на Національні збори країни.

2. Формування координаційної системи самоорганізації громад усіх рівнів м.Київ (інститут координаторів).

3. Актуалізація потреби самоорганізації.

4. Структурування активного населення міста в мережеву систему представництва та комунікації із механізмом зворотніх зв’язків та відкликання.

  1. Визначення Старости міста.
  2. Визначення Старост районів.
  3. Визначення Обраних та Довірених від ділянок по 1000 жителів територій районів.

5. Створення комунікаційної та організаційної інфраструктури на базі інформаційних технологій, ІТ забезпечення Національних зборів.

6. Початок справжнього заснування громади міста, громад районів та територій.


СХЕМА НАЦІОНАЛЬНИХ ЗБОРІВ